Gratis Commodo internet security (Computertechniek)

door lee @, Venlo, 03-03-2016, 08:55 (2947 dagen geleden)

Omdat mijn modem van tele2 kuren vertoonde (het oude 1 antenne model) kreeg ik netjes een nieuw exemplaar toegestuurd en daarmee begon een reeks van problemen zoals geen internet enz. om een lang verhaal (van 2 weken tele2 helpdesk) kort te maken tele2 wist geen oplossing dus het kwam er op neer dat ik het zelf maar moest uitzoeken en dat heb ik dan ook maar gedaan.

Uiteindelijk bleek dat mijn G-Data internet security pakket in conflict kwam met het nieuwe modem, G-Data gooide alle instellingen door elkaar en bleef het modem blokkeren ongeacht alle instellingen die ik probeerde.
Ik heb het pakket verwijderd en opnieuw geinstalleert maar helaas zonder succes, uiteindelijk maar weer verwijderd en het gratis Comodo internet security pakket geinstalleerd, dit werkt tot op heden perfect.
Wel jammer van G-Data want ik had het in December juist weer verlengd voor 1 jaar, weggegooid geld dus maar het probleem is nu opgelost en dat is ook wat waard.

Hopelijk werkt Comodo ook goed en veilig maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Zo zie je maar weer soms moet je fouten zoeken in een hoek die niet voor de hand ligt.

Lee


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum