Gezocht: SVR-4004 tapes met opnames (Toestel of techniek)

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 11-05-2017, 06:55 (2541 dagen geleden) @ ottoderuig

Ik heb maar enkele originele opnames liggen van dit systeem, zo te lezen help Otto je wel verder met banden, anders zal ik een keer hier gaan zoeken.
Tja, dat is een leuke huiskamervloertje, achteraf gezien beter anders kunnen doen. Foto's maken ging erg makkelijk in het daglicht, vandaar toen zo gedaan, tegenwoordig pak ik het wel anders aan. Als ik ooit meer tijd heb kan ik de oude foto's nog een keer met Photoshop bewerken en een neutrale achtergrond geven.

Leuke video's die SVR recorders, voor de meeste monteurs een nachtmerrie.
Ik heb er vier staan, eentje werkend (een jaar geleden althans) eentje werkend met een videokop uit een VCR-4000, geeft z/w beeld met originele opnames, maar vorig jaar nog een tweetal gekregen, zal daar een keer de originele kop eruit halen en in de werkende z/w recorder plaatsen. Ook nog een aantal VCR-4000 staan, hebben dezelfde loopwerk, maar hebben de N1700 LP opname/weergave standaard.

Wel erg leuk om te vernemen dat er meerdere personen zijn die aan oude video's beginnen. We krijgen nu een generatie die nog nooit een video hebben gezien, beelden uit een strook folie in een zwarte doosje, wat is dat nou ?


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum