Typenummer / Schemanummer (Toestel of techniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 29-08-2017, 10:55 (2404 dagen geleden) @ franshack
Gewijzigd door Maarten Bakker, 29-08-2017, 11:02

Het is de 2e 12NC die in Flers ooit voor een bijgevoegd schema of ander papierwerkje is uitgegeven. Het gaat daarom vrijwel zeker om een AGxxxx model uit ongeveer 1965 (toen bestond de 12NC al wel maar de nieuwe typenummering nog niet).

Het dichtstbijzijnde model dat ik ken is de AG4257W uit waarschijnlijk nog wel hetzelfde jaar en met schema 3111 126 00104 (het 10e schema of papierwerkje uit Flers).

Dat maakt dus wel meteen dat de tip van Maurice erg dichtbij zit (en als ik nu de prachtige fotoreportage en het antwoord van Wim lees al helemaal) maar hem net niet is. We zoeken dus een zustermodel uit waarschijnlijk hetzelfde jaar maar toch net iets anders. Ik weet niet of de AG4257 er ook zonder W is geweest (weet iemand waar die letter voor staat??) maar het kan ook een type zijn met toch net een iets ander nummer.

P.S. Ik zie dat ik in 2014 ook al een idee had, maar ik denk dat we er nu nog wat dichterbij zitten http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=20543


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum