LPM-5673 König gebruiksaanwijzing (Gezocht)

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 27-10-2017, 12:48 (2374 dagen geleden) @ soundman2

König is tegenwoordig een plakplaatjesmerk van Nedis, daar loopt het spoor zeker en vast dood. König was destijds een fabrikant die ook lijntrafo's bouwde etc.. Van de oorspronkelijke activiteiten is waarschijnlijk niets meer over.

Dag Henk,

Dat klopt helemaal wat je zegt want binnen in het toestel staat "Sanwa" op de print.
Ik heb net de manual gevonden bij 'Electrotanya' ..... gisteren vond ik dat niet met Google maar daarnet plots wel.
Dit apparaatje heb ik 10 jaar geleden gevonden bij het leeghalen van een werkplaats en gisteren kwam ik het toevallig weer tegen en zag ik dat op de stand 'batt test' de naald bijna niet meer uit de hoek kwam en dacht ik de batterijen eruit te nemen maar bij het openen zag ik dat de batterijen vastgesoldeerd zitten op de print, dus helemaal niet service-vriendelijk om te vervangen. Ik dacht dat het misschien oplaadbare batterijen waren maar een aansluiting om ze op te laden zit ook al helemaal niet op het toestel dus was ik maar op zoek naar de gebruiksaanwijzing.

[image]

[image]

Beste groeten .... Hugo Sneyers


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum