HP Businessinkjet1100DTN (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 04-02-2018, 14:46 (2245 dagen geleden) @ bruno

Beste,

vermoedelijk heb je er al aan gedacht om het kopervlak te reinigen en eveneens in de printer ??
Heb je toevallig de orginele installatie cd nog liggen , je kan dan eens proberen de printer te deinstalleren en het register op te kuisen en dan de printer eens opnieuw met de cd te installeren deze heeft sommige nieuwe toeters en bellen niet aan boord die de printer kunnen blokkeren.
De nieuwste drivers blokkeren tegenwoordig ook het gebruik van namaak cartridges.

Groeten
Bruno

Ik heb de originele installatie CD, maar denk niet dat het aan de driver ligt. Zodra de printer aangezet wordt, dan komt op het bedieningspaneeltje van de printer meteen de aanduiding dat de gele printkop vervangen moet worden.
Op een van mijn pc's heb ik toevallig vorige week een nieuwe installatie gedaan, maar de reden daarvan was dat de printopdracht niet meer aankwam bij de printer (De printer hangt aan een LAN) Na deïnstallatie en herinstallatie werkte alles weer naar behoren.De slechte weergave van zwart was voordien ook al aanwezig en daar was na de nieuwe installatie ook niets aan veranderd.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum