Waar komt het puntje achter de merknaam "Loewe" vandaan (Toestel of techniek)

door Gert Wouters @, 18-04-2018, 15:58 (2197 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Sinds mijn vakantiewerkperiode (1997-2004) ben ik Loewe wat uit het zicht verloren.
Puur uit nieuwsgierigheid kon ik het merk met het puntje ;) 2 jaar terug gaan ophalen voor een prikkie in A'dam. Een Individual 40 met L2700 chassis.
Wat een beeld en geluid voor die tijd en wat een algemene bouwkwaliteit van chassis. Met een inox kast en glas voor het scherm kan je wel over design spreken.

Nu ben ik ook mijn oog aan het laten vallen op de nieuwere types. Ze kosten wat, maar hardwarematig zien ze er echt OK uit. Geen elco's tegen hete onderdelen, de nodige koeling op alle IC's, mooi.

Qua geluid produceren ze me daar een bass om U tegen te zeggen. Toch voor een flatscreen. Verder krijgen ze het dan maar weer klaar om een OLED flatscreen in 60ies stijl met houten kader te produceren. Over design gesproken ;)

Beperkte mogelijkheden wat smart betreft, maar uiteindelijk wat doe je ermee na 5 jaar? 9/10 werkt er niks meer van.
Je sluit nu op de betreffende tv een Nvidia Shield aan en het is een mooie Android tv. Na 5 jaar nemen we de Shield 5.0 ofzoiets en het smart blijft smart :)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum