Waar komt het puntje achter de merknaam "Loewe" vandaan (Toestel of techniek)

door Gert Wouters @, 21-04-2018, 19:32 (2196 dagen geleden) @ Maarten Bakker

In principe voert Loewe momenteel 2 chassis versies: de SL420 en de SL320.

Alles wat 4K en/of OLED is, heeft de SL420 aan boord. De full HD's hebben de SL320.
Er is zelfs een tijd geweest dat men op die SL3xx ook 4K's maakte, maar van dat soort waarmee enkel 4K 30FPS aanvaard werd via HDMI. Zoveel jaar geleden ook high end geweest; Philips heeft dat immers met hun allereerste Androids ook gedaan.

Voor dat type tv's is dan later een pasklaar SL420 SSB gemaakt waarmee je de 60FPS 4K filmpjes ook kon afspelen.

Een hele tijd terug was de Loewe Xelos het goedkoopste model. Hier zat een MB180 chassis in. Ik heb het nooit echt gezien, maar dat zou niet van echte Loewe makelij zijn. Wordt bij mijn weten niet meer gemaakt.

Ik verwacht daarom dat er heden niets anders meer verkocht wordt dan echte Loewe makelij.

@Goldline: een echt service center dus. Ik dacht dat je een belgisch forum bedoelde. Bedankt voor de tip, maar ik denk dat die jongens nogal gaan lachen als ik doodleuk een mailtje stuur met die vraag :-D

(Is de grote Loewe zaak in Alkmaar toevallig geen familie van jou, Maarten? ;-) )


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum