Weer beschikbaar (Aangeboden)

door Bjorn Kusters @, 05-09-2018, 21:47 (2059 dagen geleden) @ Jan Jansen
Gewijzigd door Bjorn Kusters, 05-09-2018, 22:05

Laat ik er meteen hier op reageren.
Je schrijft tenslotte ook wegens geen reactie.
De conclusie was juist , maar wil net zoals jij openbaar je conclusie uit , openbaar mijn kant van het verhaal uiten.

Ik heb een burn-out en heb vanaf maandag avond en gisteren zowat de hele tijd ziek op bed gelegen.
Ik kwam er slechts uit voor mijn behoefte te doen en om te roken.
Slechts een enkel bericht heb ik toen gelezen of gestuurd als ik even energie had om dat te doen.
Nu had ik vandaag een redelijke dag en heb de overige berichten gelezen en beantwoord.
Hier had ik vanaf maandag avond nog maar weinig energie voor.
Vandaag was ik ook van plan om het geld naar o.a. Jou over te maken.
Maar naar jou over maken bleek na het lezen van je mail niet meer nodig.
Als je vandaag een tweede mail er aan had gewaagd met de vraag of ik bewust niet reageerde had ik deze netjes kunnen beantwoorden.
Dan had je je ook de moeite kunnen besparen om alles weer beschikbaar te stellen , omdat ik iets meer dan één dag wegens ziekte niet reageerde.
Als ik nu bewust niet reageerde of na meerdere verzoeken niet reageerde , had ik hier alle begrip voor gehad.
Echter in dit geval kan ik er weinig begrip voor hebben...

En nog iets:

Het had ook zo kunnen zijn dat jou mail niet aangekomen was.
Dan zou het logisch zijn dat er geen reactie was.
Los je het dan ook op deze manier op?
Geen mail sturen om te vragen of men de voorgaande mail ontvangen heeft , maar wel zo maar zonder na te denken openbaar zeggen dat men niet reageerd.
Weet je hoe dat bij anderen over komt?
Alsof men dat moedwillig doet.
Dan denken anderen de volgende keer ohhhh die persoon is diegene die iets laat reserveren en dan niet meer reageerd.
Dus dan creëer je meteen een negatief beeld.


Ik wens je veel succes met de verkoop van de spullen.

@ forumbeheer: wellicht word mijn reactie verwijderd , maar dan verlang ik ook dat de reacties van de verkoper waarin hij zegt “wegens geen reactie” worden verwijderd.

Bjorn


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum