e-reader organiseren (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 03-10-2020, 10:41 (1304 dagen geleden)

Sinds kort hebben we een e-reader
In een map “ books” op de reader heb ik een aantal boeken gezet en je kunt lezen.
Op de e-reader zit ook iets met verzamelingen. Daar begint mijn vraag. Losse boeken zet ik gewoon in de map “books”. Ik krijg ook wel boeken die in een map staan. Het gebruik van mappen op een pc is kennelijk niet hetzelfde als een verzameling op een e-reader. M.i. Staan in een verzameling uitsluitend snelkoppelingen naar de boeken.
Houdt dat in dat ik alle boeken gewoon en de grote “ books” bak moet zetten en van daar uit, of vanuit de verzamelingen de boeken naar wens moet indelen?
Het is overigens wel mogelijk om de “books” te doorzoeken op auteurs, titels etc. Daar zijn de verzamelingen niet voor bedoeld. Daar komen bijv. genres, auteurs etc in.
Dat organiseren op een e-reader kan allemaal , maar op de pc gaat oganiseren van mappen etc veel sneller. Evenwel staan in pc mappen ook gewoon bestanden en kopieer je daaruit, dan staat alles dubbel of meervoudig op de pc.
Wie maakt me een beetje wegwijs? De reader is in dit geval een Tolino (is ook van KOBO)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum