Leegverkoop loods - gedeeltelijk einde hobby (Aangeboden)

door variousstorenl @, 03-08-2023, 16:30 (268 dagen geleden)

Ik ben nieuw op dit forum, dus als eerste maar een kleine intro.
Ruim 20 jaar geleden ben ik begonnen met verzamelen. Naast een grote collectie eigen apparatuur kwam er ook steeds meer bijvangst die ik verkocht en daarvan weer iets anders kocht. Dit ging eerst via marktplaats, toen via Ebay en uiteindelijk resulteerde dit in mijn webshop variousstorenl.com

Helaas is de combinatie regelgeving (milieueisen ivm versturen over de grens), overige werkzaamheden en gezinsleven met kleine kinderen me te veel geworden. Ik kan het niet meer combineren. Mijn loods van 100 m2. gaat leeg en weg.

Het gaat me aan het hart, want ik heb het wel met veel plezier gedaan. Ik wil nog een aantal apparaten houden waar ik echt iets mee heb. En nu ik aan het sorteren ben, merk ik dat ik toch weer meer wil houden dan ik eerst gedacht had. Het blijft gewoon een prachtige hobby.
Voor alles wat ik niet ga houden, ga ik proberen langzaam aan een liefhebber te vinden. Alles wat ik uiteindelijk niet kwijt kan, gaat naar een opkoper of zal misschien (helaas) weggegooid moeten worden.

Ik probeer de prijzen redelijk te houden voor liefhebbers. Ik hoef zeker geen hoofdprijzen. We zijn toch hobbyisten, maar ik kan het ook niet helemaal weggeven.

Niet alles hoeft gelijk opgehaald te worden. Versturen kán ook, maar heeft niet de voorkeur. Ik heb de loods nog wel een tijdje, dus tot zolang kan ik het gewoon opslaan.

Foto's op verzoek. Een WhatsApp bericht sturen bij interesse kan naar 085 - 902 5007. Dan kan ik daarop reageren met foto's.

En verder: vragen staat vrij. Er staan hier ook nog dozen en kratten vol met losse onderdelen en machines die alleen voor onderdelen geschikt zijn. Als iemand iets zoekt en ik kan helpen, doe ik het graag.

Bij aankoop van meer spullen, is korting bespreekbaar. De komende tijd volgt meer apparatuur in dit topic.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum