Philips L4X25T (Henriette) bandschakelaar (Toestel of techniek)

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 10-08-2023, 14:48 (262 dagen geleden) @ Gerard in Zeist

Dag Gerard,

Het werkt het beste in een ultrasoon reiniger, maar die moet je natuurlijk wel hebben.

Waar ik zelf goede ervaringen mee heb is Dasty, te koop bij Wibra. Groot voordeel is dat het op waterbasis is en je alles gewoon kan afspoelen onder de kraan. Water is niet schadelijk voor elke vorm van elektronica dan ook, op voorwaarde dat je het schoongemaakte artikel/apparaat erg goed laat drogen.

[image]

Ik gebruik Dasty voor schakelaars die niet in mijn (kleine) ultrasoon reiniger passen en heb er erg goede ervaringen mee, schakelaars worden als nieuw. Alles wat er ooit opgespoten is van contactolie en andere vette troep verdwijnt, samen met stof en nicotine.

Pertinax is uitstekend bestand tegen water, geen probleem. Met een tandenborstel krijg ik de contacten weer helemaal schoon, punt is natuurlijk wel dat je de schakelaars uit elkaar moet halen. Dit is soms erg veel werk, maar je krijgt er ook wat voor terug: perfect werkende schakelaars!

Gebruik wel handschoenen, Dasty ontvet erg grondig en is dus slecht voor je huid.

Succes!

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum