13R634 replica van de 634A (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 21-02-2024, 16:36 (74 dagen geleden) @ Gerard in Zeist
Gewijzigd door soundman2, 21-02-2024, 16:54

Ik had eigenlijk moeten schrijven dat het niet eenvoudig zou lukken. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden immers. Zowel MG als LG kunnen eigenlijk vervallen. Althans bij mij in huis ontvang ik vrijwel geen zenders meer en verder barst het van de storing. Dat geeft misschien weer meer mogelijkheden. Aangezien de bandschakelaar ook aan de achterzijde zit, lijkt me een simpel wisselschakelaartje het eenvoudigst. Een klein montagegat van 6mm is dan voldoende. Verder hoef je geen grote ingrepen te doen. Met het schakelaartje heb je de mogelijkheid om de BT module in te bouwen.

Als je best wil zagen kun je ook de door jou meermaals gebruikte "MP3 speakers"gebruiken. Dat ding heeft een aux-ingang, ook op de print is die beschikbaar. Met de afstandsbediening van die BT module kun je dan omschakelen tussen radio of BT (en ook de FM van de BT module).Tevens heb je dan ook nog USB.
Als je niet alle mogelijkheden van de BT module wil gebruiken, kun je hem ook onzichtbaar in de kast wegwerken. Met de AB schakel je dan tussen BT, Radio of de module FM.

[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum