Datasheet Philips TEA1090 gezocht (Gezocht)

door henk vdb @, Breda, 30-04-2024, 22:00 (19 dagen geleden) @ henk vdb
Gewijzigd door henk vdb, 30-04-2024, 22:05

Ik heb een tweekops HS375A en een driekops HQ5851. Beide werken met de TEA1090 en SAA1501.

Maarten: van de HS375A heb ik het doosje nog; op een van de onderste flaps staat het 12nc 4222 033 8318 2.

[image]

Van beide heb ik de accu's al enkele malen vervangen maar voor de rest gebruik ik ze om beurten nog regelmatig, nog steeds met de originele mesjes. Als je zorgt dat kapje en mesje bij elkaar blijven met schoonmaken dan gaan de kopjes heel lang mee.

Ik heb het electronische deel altijd heel interessant gevonden, de 20/40/60/80/100% aanduidingen werken erg prettig in de praktijk.

Laden kan snel via netspanning van 100v tot 240v en het is ook mogelijk te laden met een gelijkspanning tussen 12v en 24v maar dan duurt het 16 uur om de accu vol te krijgen.

Wat me opvalt bij Philips documentatie is dat er geen IC typenummers op de schema's staan vermeld. Ook in circuit descriptions die ik vond geen typenummers van de IC's en ook geen beschrijving van de pinfuncties, wel pinnummers.

Maurice: DANK voor het deel van de datasheet dat je gevonden hebt, het is in ieder geval al wat.:) . De service doc waar je naar verwijst is van iets oudere apparaten die nog andere IC's gebruiken.

Hieronder wat ik al langer geleden gevonden had uit de circuitdescription (maar ik ben dus nog steeds op zoek naar de volledige datasheet van de TEA1090):

[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum