Toch nog even schoonmaak (Algemeen)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 03-12-2014, 20:45 (3403 dagen geleden)
Gewijzigd door Maarten Bakker, 03-12-2014, 21:35

In het muggenzifttopic plaatste Ed vd Weele wel degelijk een belangrijke opmerking: De waarschuwing voor de jaarljkse opruiming is onzichtbaar als je niet ingelogd bent! Volgens mij schiet dat de doelgroep een beetje voorbij op die manier.

Toch nog even schoonmaak

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 04-12-2014, 11:16 (3403 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Deze schoonmaak treft alleen geregistreerde gebruikers. Bezoekers van dit forum die geen account hebben treft dit ook niet.

Paul
Forumbeheer

Toch nog even schoonmaak

door Ed van der Weele † @, Zeist, 04-12-2014, 14:43 (3403 dagen geleden) @ Forumbeheer

Deze schoonmaak treft alleen geregistreerde gebruikers. Bezoekers van dit forum die geen account hebben treft dit ook niet.

In het bericht staat:
<citaat>
Wil jij voorkomen dat jouw account verwijderd wordt, dan is het aan te raden voor 31 december 2014 tenminste een maal aan te loggen.
<einde citaat>
Dit is echter alleen zichtbaar voor hen die zijn ingelogd. Dan is die hele opmerking overbodig.

De geregistreerde gebruikers die - net als ik - alle berichten lezen maar daarvoor niet inloggen missen het bericht over de schoonmaak en raken hun registratie kwijt.

Er zullen nog vele vragen komen over vergeefse inlogpogingen.....

Toch nog even schoonmaak

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 04-12-2014, 20:56 (3402 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Dit gaat al jaren zo. Ik begrijp alle commotie niet zo en sluit derhalve hiermee deze discussie en draad.

Paul
Forumbeheer

powered by my little forum