Ruilbeurs Driebergen (Algemeen)

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 13-12-2014, 19:49 (3420 dagen geleden)

Beste forumleden,

Ik was al enige tijd van plan om morgen voor de eerste keer naar de radiobeurs in Driebergen te rijden. Echter merk ik nu pas op dat de RUILbeurs toegankelijk is voor leden. De activiteit (lezing over een µ-buizenmeter) is ook toegankelijk voor niet-leden.
Maar mag ik als niet-lid ook gewoon rondkijken en een radio kopen?

Ik heb al naar de beurscommissie ge-e-maild, maar tot op moment van schrijven nog geen reactie ontvangen. Kan er iemand mij enige duidelijkheid brengen omtrent de regels?

Alvast bedankt en misschien tot morgen.

Groetjes,

Nick

Ruilbeurs Driebergen

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 13-12-2014, 20:11 (3420 dagen geleden) @ ElektroNick

Hallo Nick,

De ruilbeurs is alleen toegangkelijk voor leden en introducés. Elk lid mag 1 introducee meenemen, die betaald dan wel 8 euro intree. Als je aan een beursbezoeker vraagt of hij je wil meenemen als introducee wordt daar zelden negatief op gereageerd......

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Ruilbeurs Driebergen

door maarten van dijk @, 13-12-2014, 20:12 (3420 dagen geleden) @ ElektroNick

Als je een vriend of kennis hebt die wel lid is van NVHR kan je met hem mee naar binnen als introducee, kost, dacht ik iets van 6 euro .Exacte bedrag staat op de NVHR site.Maar er zal zeker een lid rondlopen waar je als introducee mee mag.Gewoon vragen. En dan mag je de beurs bezoeken en ev, een radio etc. kopen.Maar voor ik dacht 37 eurootjes word je toch gewoon lid! Je krijgt een fraai tijdschrift per kwartaal en 4 x per jaar een beurs, cursussen, enz.

mvg, Maarten.

Ruilbeurs Driebergen

door Dave @, Omg. Leiden, 13-12-2014, 20:26 (3420 dagen geleden) @ ElektroNick

Hallo Nick,

Als je wilt kun je morgen als mijn introducé de beurs bezoeken.
Wel moet je dan 8 euro entree betalen bij de ingang.
Stuur bij belangstelling maar even een mailtje.

Groeten,
Dave.

Ruilbeurs Driebergen

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 13-12-2014, 21:02 (3420 dagen geleden) @ Dave

Hallo Nick,

Als je wilt kun je morgen als mijn introducé de beurs bezoeken.
Wel moet je dan 8 euro entree betalen bij de ingang.
Stuur bij belangstelling maar even een mailtje.

Groeten,
Dave.

Bedankt voor de reacties en bedankt voor het aanbod Dave.
Echter heeft er iemand van de beurscommissie mijn e-mail beantwoord en Meneer Schuurbiers zal mij morgen "introduceren".
Ik zal dan ineens een lidmaatschap betalen.

Groetjes,

Nick

Ruilbeurs Driebergen

door hkruis ⌂ @, Amsterdam, 13-12-2014, 21:48 (3420 dagen geleden) @ ElektroNick

TOP

--
Groeten

Henk van 't Kruis
www.buizenradioclub.nl

Ruilbeurs Driebergen

door RR1957, 18-12-2014, 18:14 (3415 dagen geleden) @ ElektroNick
Gewijzigd door RR1957, 18-12-2014, 18:22

Hoi Nick.

Is het gelukt?
Tevens ontvang je natuurlijk ook het mooie kwartaalblad. :-D
De redacteuren doen er hun best voor, samen met de inzenders van artikelen.
;-)

Ruilbeurs Driebergen

door ElektroNick @, Kalmthout (Antwerpen - België), 18-12-2014, 19:19 (3415 dagen geleden) @ RR1957

Hoi Nick.

Is het gelukt?
Tevens ontvang je natuurlijk ook het mooie kwartaalblad. :-D
De redacteuren doen er hun best voor, samen met de inzenders van artikelen.
;-)

Goedenavond!

Ja het is gelukt! Ik heb me afgelopen zondag ineens lid laten maken.
Was overigens niet zo goedkoop (57 euro - voor een student is niet niks :-D ). Maar je krijgt er inderdaad een mooi clubblad voor in de plaats. En toegang tot interessante beurzen, zoals die van afgelopen zondag.

Ik kan het toch niet laten om even de vergelijking te maken: voor een lidmaatschap van het "Belgische Olense Radiomuseum" zou ik 15 euro per jaar neertellen (+5 euro eenmalige inschrijvingskost), overigens krijg je dan ook 4x per jaar een mooi clubblad - De Marconist). Maar de NVHR heeft waarschijnlijk veel meer in petto dan het Belgische equivalent, toch? :-D

Ik arriveerde zondag pas rond 11 uur 's morgens waardoor er waarschijnlijk al veel verkocht was. Ik zag immers iemand buitenwandelen met een bakelieten Schaub, draagbare buizenradio die wel in mijn collectie zou passen. Gelukkig kon ik toch ook nog een transistorradio van Graetz uit de jaren 60 op de kop tikken.
Verder veel buizenradio's gezien en erg veel onderdelen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes,

Nick

powered by my little forum