Diverse paneel en VU meters, aanbieding aangepast!!!!! (Aangeboden)

door lee, 16-01-2010, 16:01 (5237 dagen geleden)
Gewijzigd door lee, 16-01-2010, 16:18

In 1 koop 20 euro
Er zijn 2 defecte meters bij zoals op de foto te zien,ze komen gratis mee en de koper mag ze indien gewenst zelf in de kliko gooien
A meter links nog nieuw in de doos[image]
[image]
[image]

Diverse paneel en VU meters,niet meer te koop

door lee, 16-01-2010, 18:43 (5237 dagen geleden) @ lee

Inmiddels 3 privemails gekregen met de mededeling dat ik een geldwolf ben en misbruik maak van dit forum.
Dit is mij een raadsel,een enkele keer bied ik iets te koop aan voor een luttel bedrag en nooit op winst gefocust.
Als ik iets weg wil gooien bied ik het eerst gratis aan.
Dus dat ik nu op mega winst uit ben.......
Maar ja...eigenlijk wou ik van de winst van de door mij aangeboden meters stil gaan leven op de Bahama`s...helaas gaat dat nu dus niet door|-(
Ik zal in de toekomst mijn spullen alleen nog op MP aanbieden zodat de zeurders hier zich de moeite van betweterige mails kunnen besparen

Diverse paneel en VU meters,niet meer te koop

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 16-01-2010, 19:28 (5237 dagen geleden) @ lee

Ik denk dat je de zeurders gewoon beter kan negeren inplaats van ze te geven wat ze willen, zo onredelijk zijn je prijzen niet en ik neem aan dat je ook openstaat voor biedingen en suggesties. Het lijkt me dat er zeker een aantal meters tussenzitten waar mensen nog net naar op zoek kunnen zijn, dus zonde als je die niet hier zou aanbieden.

Diverse paneel en VU meters,niet meer te koop

door Willem.H.N. @, Enschede, 16-01-2010, 19:37 (5237 dagen geleden) @ lee

Laat ik even voorop stellen dat ik geen persoonlijke mails naar LEE heb
gezonden en reeds aan het Forum beheer heb gevraagt mijn post te verwijderen om 19.10.14 uur omdat Lee zijn aanbieding had aangepast en ik mijn post niet meer kon verwijderen.
m.v.g. willem.

Diverse paneel en VU meters,niet meer te koop

door Ouwe Schipper, 16-01-2010, 19:44 (5237 dagen geleden) @ Willem.H.N.

Daar gáán we weer....
Wat heeft het dan toch voor zin om te reageren als een aanbod niet bevalt? Na een deal waarbij je je genomen voelt, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar als het hélemaal je zaak niet is, houd je dan stil; ik heb absoluut geen behoefte om op MP te moeten gaan zoeken. Daar tref ik tot dusver alleen maar aanbiedingen aan van mensen die denken dat ze de hoofdprijs kunnen vragen "want het is toch antiek"
N.

Diverse paneel en VU meters,niet meer te koop

door Willem.H.N. @, Enschede, 16-01-2010, 20:00 (5237 dagen geleden) @ Ouwe Schipper

aanbieding aangepast!!!!!

Eerste bericht zeker niet gezien?
grt. willem.

Verzoek reeds uitgevoerd.

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 16-01-2010, 22:14 (5237 dagen geleden) @ Willem.H.N.

[ Geen tekst ]

Diverse paneel en VU meters,niet meer te koop

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 16-01-2010, 22:18 (5237 dagen geleden) @ lee

Hallo Lee,

Inmiddels 3 privemails gekregen met de mededeling dat ik een geldwolf ben en misbruik maak van dit forum.

Forummisbruik wordt nog altijd door mij bepaald.

Paul
Forumbeheer

Heren, laten we hiermee stoppen

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 16-01-2010, 22:20 (5237 dagen geleden) @ Willem.H.N.

[ Geen tekst ]

powered by my little forum