Akai bandrecordertapedeck met banden (Aangeboden)

door Mubisa @, Emmer-Compascuum, 15-11-2017, 15:15 (2346 dagen geleden)

[image]
[image]
[image]

In perfecte staat Akai 4000DS bandrecorder, deze heb ik gebruikt om al mijn banden om te zetten op MP3. Dat is nu gedaan en nu mag dan ook de hele collectie 47 geluidsbanden met meest 4sporen opgenomen offshore radio opnamen. De opnamen dateren uit 1968 t/m rond 1985 van stations als Caroline, Veronica, radio Noordzee, Laser, Radio Seagull, Atlantis en vele vele andere radio offshore stations. Gehele collectie inclusief bandrecorder € 75,00, alleen ophalen.

Akai bandrecordertapedeck met banden

door Julius ⌂ @, Dronten, 17-11-2017, 12:59 (2344 dagen geleden) @ Mubisa

De bandrecorder als zodanig daar heb ik geen interesse in maar wel de mp3 opnamen van Veronica.
Dit voor ons archief.

Akai bandrecordertapedeck met banden

door Mubisa @, Emmer-Compascuum, 18-11-2017, 10:44 (2343 dagen geleden) @ Julius

Dag Julius, ik heb in totaal aan 5,8 Gb aan versnipperde ofshore opnamen waarvan 90% aan de engelstalige opnamen van Laser, Caroline, Noordzee veronica opnamen zitten er ook wel bij maar in verhouding niet echt veel.
Kan dat niet er uit plukken of ik zou tijdens het luisteren het weer apart kunnen zetten maar zoals je weet dat valt mee niet voor zo'n hoeveelheid.

Akai bandrecordertapedeck met banden

door Julius ⌂ @, Dronten, 18-11-2017, 20:42 (2343 dagen geleden) @ Mubisa

Ok, ik snap het.

Toch dank voor je antwoord.

Juul

Akai bandrecordertapedeck met banden

door Marotick ⌂ @, Huizen, 18-11-2017, 22:22 (2343 dagen geleden) @ Mubisa

Ik heb wel interesse voornamelijk om de opnamen. Is er iets te regelen vwb de overdracht? Ik woon in het Gooi en ik kom in december in Driebergen.
Jack Marotick

Akai bandrecordertapedeck met banden

door Mubisa @, Emmer-Compascuum, 20-11-2017, 13:21 (2341 dagen geleden) @ Marotick

Dag Marotick de eerste radiobeurs waar ik een bezoek afleg is in Februari in Emmen ! Ik stuur je even een emailtje.

powered by my little forum