geen contact (Algemeen)

door OKAZZ @, Dendermonde, België, 16-11-2017, 19:45 (2324 dagen geleden)

omdat ik ondervonden heb dat mijn mails via het forum niet altijd op bestemming komen wil ik via deze weg vragen aan diegene die een recorder hebben gereserveerd twee weken geleden mij te contacteren via mijn mailadres .


Staf ivm met de Telefunken 204 ts
en Pa2jan ivm de BSR TD -10

mvg , Rudy

geen contact

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 16-11-2017, 20:45 (2323 dagen geleden) @ OKAZZ

Rudy,

Er zijn meerdere mogelijkheden:
- de beveiligingsregels staan te "strak" bij de ontvanger ingesteld (zie spambox)
- Er wordt een foutief emailadres gebruikt (intussen gewijzigd)
- er wordt een foutieve mailprocedure gevolgd. (deze mails worden automatisch verwijderd)

Mijn advies is ook uitsluitend via de envelopjes te mailen, mits anders is aangegeven. Ik kan hier niets in betekenen.

Paul
Forumbeheer

geen contact

door OKAZZ @, Dendermonde, België, 16-11-2017, 21:15 (2323 dagen geleden) @ Forumbeheer

hallo Paul , bedankt voor de reactie , dus als ik het goed begrepen heb kan ikzelf hier niets aan veranderen ,

geen contact

door Marotick ⌂ @, Huizen, 16-11-2017, 21:22 (2323 dagen geleden) @ OKAZZ

Als ik een mailtje ontvang van 1 van de forumleden dan krijg ik die binnen op mijn mailadres van zonnet. (marotick@...enzovoort),
De mail komt gewoon aan maar hij wordt achter in de rij geplaatst, dus nog voorbij de aller oudste mails die ik het. Mailtjes die ik van anderen ontvang zij ik wel bovenaan staan. Ik weet niet wat het is want de datum staat goed maar zonnet plaatst de mail ver weg, buiten beeld.

Jack Marotick

geen contact

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 16-11-2017, 21:30 (2323 dagen geleden) @ Marotick

Of jij hebt zelf de datum niet goed staan. Het is wel zo dat de software een Engelse indeling hanteert wat bij een Nederlandse indeling tot dit soort hiaten kan leiden.

Paul
Forumbeheer

geen contact

door Marotick ⌂ @, Huizen, 16-11-2017, 21:45 (2323 dagen geleden) @ Forumbeheer

De datum in mijn computer staat gewoon goed, dat is het niet. Dit forum stuurt de mails die voor mij bestemd zijn door naar zonnet en daar worden ze verkeerd gesorteerd. Ik weet niet of dat aan zonnet ligt of aan het doorsturen.
Wil ik mails lezen die doorgestuurd zijn door dit forum dan moet ik omgekeerd sorteren. Ik heb het ontdekt en heb er geen problemen mee, maar misschien hebben anderen dat ook en kijken ze nooit bij hun oudste mails.

[image]

Jack

geen contact

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 16-11-2017, 21:26 (2323 dagen geleden) @ OKAZZ

De fout ligt meestal (punt 1) bij de ontvangende kant.
Bij de punten 2 en 3 moet de afzender zijn instellingen controleren c.q. aanpassen.

Paul
Forumbeheer

geen contact

door franshack @, Hengelo ov, 17-11-2017, 13:16 (2323 dagen geleden) @ Forumbeheer

Gewoon de inbox regelmatig/ dagelijks opruimen :-)

--
The boldness of ignorance:
'I have split atoms, but no energy was released'.
Tesla

geen contact

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 17-11-2017, 10:28 (2323 dagen geleden) @ Forumbeheer
Gewijzigd door Maarten Bakker, 17-11-2017, 11:09

Je vergeet de 4e mogelijkheid. Vraag anders even bij het buurforum, daar zijn ook wel eens problemen aan de kant van de verzender, ik weet uit mijn hoofd niet hoe dat ook weer zat.

P.S. Testbericht kwam bij mij vlot aan, met 0 spamscore en geen vreemde datumheader die een afwijking zou verklaren.

geen contact

door Arjan Havelaar @, 17-11-2017, 12:46 (2323 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Die problemen bij het buurforum waren volgens mij met name rondom de beurzen.
Dan was op een gegeven moment de limiet van het maximaal aantal te verzenden mails per dag bereikt.

geen contact

door Peter82 @, Chaam, 17-11-2017, 05:44 (2323 dagen geleden) @ OKAZZ

Hoi Rudy,

Ik ervaar dezelfde problemen met email via het forum.

Groeten,

Peter

geen contact

door Marbel @, Hoorn N-H, 17-11-2017, 21:48 (2322 dagen geleden) @ Peter82

Ook ik heb mails (verstuurd en ontvangen) niet gehad en de ontvanger ook niet.
En toch gewoon via het envelopje. Er moet iets mis zijn met de mailserver van de site!

Bram

geen contact

door OKAZZ @, Dendermonde, België, 17-11-2017, 21:54 (2322 dagen geleden) @ Marbel

ja inderdaad veel leden hebben hetzelfde probleem , hopelijk word er wat aan gedaan ;

geen contact

door Staf @, België, 18-11-2017, 13:48 (2322 dagen geleden) @ OKAZZ

Hallo Rudy,
Mijn contactgegevens: staf.van.den.bosch@telenet.be
(al de andere mogelijkheden blijken niet goed te werken)
Groeten Staf

powered by my little forum