Alle geïndexeerde elektronica tijdschriften in één PDF-bestand (Algemeen)

door Jeever ⌂ @, Landgraaf, Nederland, 07-03-2024, 01:43 (52 dagen geleden)

Ik ben nu exact drie jaar bezig met het verzamelen en indexeren van elektronica tijdschriften uit de vorige eeuw. Het leek mij een goed idee om al dat werk te verzamelen in één boek. Vandaag is het zover: een PDF-bestand van 1.184 pagina's staat nu online en is voor iedereen gratis te downloaden. Uiteraard zal dit boek worden aangevuld als er weer een nieuwe titel is geïndexeerd.

[image]

➡ Download dit boek:
https://drive.google.com/file/d/1VI7gHZsfdbclgDw9cuJ8kqYE3RepMJu0/view?usp=sharing

Alle geïndexeerde elektronica tijdschriften in één PDF-bestand

door Anton van den Oever @, Hazerswoude-dorp, 07-03-2024, 01:57 (52 dagen geleden) @ Jeever

Beste Jos.
Vaak klikken we op een link en beschouwen we het maar als normaal dat de gewenste info direct naar boven springt, maar dat is het natuurlijk absoluut niet.
Het is bijna niet te bevatten wat een tijd en energie je hier allemaal in gestoken moet hebben om al dit moois voor ons en het nageslacht te preserveren.
Diep respect, pet af en heel erg bedankt namens mij en alle anderen die hier nog gebruik van gaan maken. :) :) :) :)
m.vr.gr.
Anton van den Oever

Alle geïndexeerde elektronica tijdschriften in één PDF-bestand

door paulvo @, 07-03-2024, 15:13 (51 dagen geleden) @ Jeever

Jos en Marianne,

Wat een onvoorstelbaar groot cadeau hebben jullie voor het nageslacht nagelaten !
Diepe buiging en veel respect voor jullie titanenwerk.
En ik vond het inscannen van de Elektuur jaargangen al zo geweldig!

Mijn hoed af !
Paul

powered by my little forum