vragen videocenter 8078- geen 26C790 (Toestel of techniek)

door Bjorn Kusters @, 13-11-2010, 11:42 (4921 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Het probleem is dat de verkoper de tv een jaar of 10 geleden heeft gekregen.
Voor niks net zoals ik hem nu heb gekregen.
Dus ben bang dat dat het orginele chassis in de loop der tijd al verloren is gegaan.

Dat chassis moet toch wel ernstig defect zijn geweest , anders doe je zoiets niet.
Je wisselt toch niet zo maar een chassis om voor een heel ander bouwjaar dat extreem aangepast moet worden met het orginele , deze was misschien best nog goed.
Of de "reparateur" dacht : het is veel makkelijker om een werkend chassis te nemen dan het oude repareren.

Daar heeft hij zich kennelijk zo in vergist dat hij er de brui aan gegeven heeft.


Ik ben nu met de VCC2020 bezig , eerst reageerde het bedieningspaneel niet , toen heb ik de steekprint op het chassis uitgewisseld en doet dat het weer.

Ik heb alleen een fout in de deck-logic of een mechanische fout in het deck zelf.
Kan jij of maurice me helpen aan de doc van de 2020? lijkt me een stuk makkelijker als de juiste vinden voor het K12 gebeuren hahahaha

Eerst was ik aan het kl*ten met de kabels onder het deck los en vast maken.
Deck in de ene hand en met de andere hand de kabels.
Toen het deck er uit was zag ik uitsparingen in de kast.....hmmm daarvan kon wel eens de bedoeling zijn dat je daar het deck in zet tijdens het repareren.
En inderdaad , werkt een stuk makkelijker zo en minder kans op beschadigingen:D

Zo zie je maar weer iedere keer leer je weer wat bij , al zijn het maar kleine dingen.

Gr Bjorn


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum