vragen videocenter 8078- geen 26C790 (Toestel of techniek)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 15-11-2010, 23:48 (4919 dagen geleden) @ HM

Ik heb dat ook gedaan en de verschillen tussen de chassis opgezocht zodat je een chassis krijgt waarbij minst aantal aanpassingen nodig zijn om de zaak werkend te krijgen - zie mijn lijst.
Pak chassis tekening van de 2601 en vergelijk de vakken zoals ik genoemd heb.

foto's - GEEN K12 I

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 13-11-2010, 01:48 (3 dagen geleden) @ Maarten Bakker

en

vragen videocenter 8078- geen 26C790

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 12-11-2010, 19:26 (3 dagen geleden) @ Bjorn Kusters

In principe zijn alle chassis prima aan te passen echter de een wat meer werk dan de andere.

Ook heb ik uitgezocht wat nu precies zit tussen U585 print wat torren T403-404,
wel is niet meer dan blanking beeld van 0,3sec bij omschakelen kanalen.
Hooguit ietsjes vervelend maar betreft werking geen invloed.
Die 10 onderdelen bouw je dan op een bordje en klaar eventueel.


VCC VR2020 ja daar is de bekende VCC interface bord voor gebruikt die je ook los kon aanschaffen voor je VCC.
Het koppelen aan dit K12 chassis heeft daarom de reden dat in de kast een dikke voedingstrafo ligt om o.a. ook het net te scheden.

Na dit toestel zal Philips de K12z ontwikkeld hebben die op de print een scheiding van het net maakt zodoende video's aan te kunnen sluiten direct.


Verder moeten we nog even bepalen of het geluid de 6W of 10W versie nodig heeft.
o.a. die 868 heeft een 10W Hifi versterker.

Daar de logica van de 868 heel anders is geloof ik niet direct dat dat een handig chassis is, maar gezegd de reeks valt prima aan te passen.

Enkel de oudere k12 chassis zoals hier nu gebruikt en ook in de bv 26C668 zit is gewoon te veel anders.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum